Snart i Stockholm

hej hallå!

Ett par dagar sedan jag skrev nu,men har hänt så mycket att jag varit så trött. Men ska säja lite vad jag har gjort.

Igår var en märklig dag. En hel del påstod att "jordens undergång i ett svart hål" var nära. Folk i klassen kom fram på skolgården och sa att vi skulle dö :S Hade hört det från 4 personer redan innan vi kanppt hade börjat lektionen. Alla var jätteuppörda på SO:n och kunde knappt koncentrera sig. Men de är ju inte färdiga än,så än är ron inte över...Nej skojar bara,hoppas att alla lugnar sig lite.

För tillfället försöker jag göra flera saker samtidigt. Packa / blogga / plugga / kolla tv / tänka på hur hungrig jag är.
Vill helst inte glömma något,men viktigast är plånboken,mobil,kläder, smink och tidningar :P Åker imorgon direkt efter skolan,så mamma och pappa plockar upp oss vid skolan och har med fika,så äter vi sedan längs med vägen kanske,om vi inte äter där. Ska i alla fall bli grymt kul,vi hörs igen på Söndag kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0