01-04-09

April April!

Någon som blev lurad idag? Själv gick jag inte på några,även om vissa försökte. Annars en ganska bra dag, det var soligt och varmt. Ingen vanlig läxläsning hade vi heller, utan vi stod där utan vikarie,så i stället gick jag ner till Bori och hennes grupp,där vi bara var 5 stycken. Senare kom Josse dit också,hon hade varit med på en undersökning för skolan hela dagen, så hon jobbade inte något,utan spelade spel på mobilen istället.

Imorgon har vi flourlackning i skolan (vidrigt) och så ska någon grupp ha nationellt munligt prov i matte (suck).
Just nu känns det som om det inte är någon kul dag imorgon. Det är i alla fall vårväder ute,men jag vågar nästan inte säga något för då kanske det blir snö imorgon:(. Nog för att snö kan vara fint och mysigt på jul,men det som är puckat är att det kommer inget då utan ett halvår senare ungefär!

Hehe,nu överdrev jag lite kanske:P men tre månader senare är det ju. Nu vill jag verkligen inte ha mer snö,utan bara soligt vårväder. Egentligen gillar jag nog våren mest av alla årstider. Det är inte för varmt och inte för kallt. Det är lite roligt,vi klagar på att det inte kommer någon snö i början av december,men klagar när vi får den. Vi klagar på att det aldrig blir sommar,men när vi väl får det klagar vi på att det är för varmt:P

Hehe,jaja, nu ska jag fundera lite på min redovisning jag har tills imorgon. Vi har flourlack egentligen då,men skulle vi hinna tillbaka så skadar det ju inte att vara förberedd.

♥/ Jenny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0