påskafton

Hade tänkt visa lite bilder från Bogrens idag,men på något sätt blir bilden pytteliten? Jag får jobba lite med det så får jag visa er någon annan dag.

Idag var jag på påskmiddag (igen), och fick massa godis (igen). Nu har jag rätt mycket och jag äter aldrig godis annars förutom på jul. Nu har det blivit en hel del,men jag får väl spara lite till nästa helg också.....

Idag var vädret fint och soligt,som de flesta dagarna på lovet har varit. Hur det var här hemma förra året vet jag inte,då jag inte befann mig i Sverige utan i Egypten. Förra året hade vi inte lov,för antingen var påsk tidigt eller sent förra året. Det har väl varit skottår,så att det har hoppat lite fram och tillbaka.

nu ska jag in på mitt rum och lyssna på lite musik,så vi hörs imorgon igen:)

kram/ Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0