Presenter

Idag på morgonen var jag i Mariestad på tävling. Det var ganska lång väntan upp till de lite högre klasserna,men till slut var det min tur. Det gick bra,jag var felfri i båda rundorna,så jag är nöjd:)

När jag kom hem var det mat,och cirka en timme senare var det fika hemma hos oss med några av våra kompisar. Då passade vi även på att fira våra födelsedagar,vi var tre stycken som fyller år i Mars,så vi bytte lite presenter. Jag fick ett presentkort på H&M för 200 kr, och en parfym som vi senare upptäckte var för män.... det stod med liten stil på flaskan,men som tur var var det bara en liten provflaska,så det ska min lillebror få.

Här kommer dagens kläder,från våran fika:)



Sjal: vet jag inte var ifrån den kommer
svart klänning: Ver Moda
långt linne: Vero Moda
Tights: Lindex

Ha en bra kväll ! ♥ / Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0