Shopping

Idag drog jag och Hanna till Skövde för att shoppa lite. Jag var ju som sagt ute efter en klänning och efter en stund hittade jag en snygg på H&M . Det blev den som fick följa med mej hem idag plus ett paket hårnålar. Vi bestämde efter ett tag att vi skulle fika och försökte hitta ett bra fik. Vi gick förbi en presentbod och Hanna var då tvungen att kolla i den i en halvtimme innan vi kom därifrån. Då hade jag tröttnat för länge sedan och fattade inte hur man kunde spendera så lån tid i en affär som är typ 10x10 meter. Vi bestämde oss sedan för att äta glass inne i Comerce.

På väg från Skövde somnade jag på bussen som vanligt,men kvicknade sedan till när vi gick av i Tidan. En superkul dag i alla fall.

Imorgon drar jag iväg till Töreboda vid tre-tiden för att göra mej i ordning med tjejerna. Vi ska på fest i Skövde på kvällen,och innan det ska vi träffas och göra oss i ordning tillsammans. Jag ska försöka plugga lite då,för att jag hade inte den boken till provet hemma,så jag får försöka lite då istället. Har två prov nästa vecka,ett i NO och ett i svenska. Det känns som att det i NO är viktigare,eftersom jag inte kommer att nå högre än G i svenska. Däremot ska jag göra allt för att försvara mitt VG i NO.

Nu ska jag äta,så vi hörs:)

♥/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0