Snabb blogg

Har upptäckt att min blogg är ganska tråkig,haha. Det står ju bara plugg,plugg,plugg hela tiden! Tyvärr är det ju så. Jag lovar att när denna veckan är över,och framför allt när denna terminen är över och det är sommarlov,så kommer det att bli lite roligare.

Idag så har jag än så länge kollat lite på TV och sedan fixat lite med min mejl. Jag var tvungen att kolla om den funkade ordentligt,och det gjorde den som tur var. Eventuellt hade jag behövt mejla en grej av en speciell anledning,men det behövdes inte,utan jag fixade det på ett annat sätt.

Nu måste jag sluta här,och gå och göra en annan sak,jag tror ni vet vad vid det här laget. SO och matte igen.

♥/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0