Tillbaka igen

Hej igen!

Att jag varit borta och inte bloggat på ett par dagar beror som vanligt på skolarbete. I fredags hade vi fysikprov,så det blev att öva på det. På fredag har vi SO-prov och på torsdag nationellt matteprov tydligen. Så det blir att repetera allt i matteboken och plugg till SO nästa vecka. Jag ska försöka att blogga lite också,men vi får se hur det blir med det på torsdag kväll.

Igår blev det storstädning i min klädgarderob. Jag hade alldeles för mycket kläder där inne,då man fick trycka ihop allt om man skulle hänga in något. Istället var det vinterkläderna i min byrålåda som fick flytta in i mammas garderob,och ge plats för ungefär hälften av alla sommarkläder. Hälften där,och hälften i garderoben. Det var svårt ett tag att få ihop allting,men det blev så bra när allt var klart.

Idag ska vi till Skövde vid tre för att bowla på Skövde bowling. Vi har fått en massa små bowlingkort,så nu får vi spela upp dem innan de går ut. Innan dess ska jag äta frukost och lite sådant. Ha en bra dag så hörs vi!

♥/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0