Äntligen tillbaka!

Kom hem idag och såg att datorn hade kommit hem igen. För er som har läst bloggen så har ni sett att jag har skrivit två inlägg under dess frånvaro,tack vare min brorsas mobil. men det var väldigt krångligt och segt,så jag är glad över att ha datorn tillbaka. Trots att det är någon annan form av XP,som jag inte är van vid,så kommer jag nog att lära mig så småningom. Nästa utmaning blir att hitta mns,men man får väl licka och bläddra lite så hittar man väl.

Har varit i Skövde idag där jag har köpt en kalender och nya skor till idrotten. Mamma och brorsan hämtade upp mig hos Bori där jag har sovit över i natt. Åkte dit igår där vi åt glass,kollade på HSM 3 och Morden i midsummer. Det blev lite sent eftersom vi låg och pratade ganska länge... Men som vanligt sjukt roligt i alla fall med mycket skratt:D

Nu ska jag kolla mina mail,läsa bloggar och allt annat som jag har missat under tiden datorn har varit borta.

See ya!

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0