Datorkrångel

Bloggar nu medans resten av familjen är i Granvik. Först fick jag inte igång datorn,utan den stängde av sig lika fort. Men sedan så funkade den igen. Någon som vet vad som är fel på den? Vi har då ingen aning så det blir till att lämna in den. Men det verkar som om det är något fel på kontakten mellan daorn och skärmen också,eftersom det står så strax innan den stänger av sig.

Nu får jag vänta tills de andra kommer hem,så att de också kan använda datorn. Bäst att passa på medans allt verkar funka. Sedan blir det lite träning innan det blir till att kolla på film. Känns som om jag har kollat på alla mina filmer en miljon gånger,så jag får allt önska mig lite nya filmer i julklapp. De här skulle jag vilja se.


Wild child


Bröllops duellen


Hannah Montana-the movie


Marley och jag

För att nämna några. Någon som har sett dessa filmer? Komentera gärna vad ni tyckte om filmen, om jag ska köpa den, varför/varför inte? Skriv!

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0