design

Sitter här och försöker designa bloggen lite,men som vanligt så klarar jag det inte. Jag får verkligen ingen ordning varken på profilbild eller något annat. Bloggdesign är verkligen inte min starka sida. Får sitta lite och pilla med det,så får jag se om jag når någon framgång.


Idag har jag inte gjort så mycket alls,men imorgon ska jag och min brorsa åka med våran mormor till McDonalds i stan. På onsdag blir det antagligen lugnt hemma,och sedan på torsdag blir det ju som bekant skola. Men det verkar som om vi bara går till klockan 12,då tvåor och treor har lektioner efter 12. Vi får väl se,men är det så så blir det väldigt skönt.


Nu ska jag snart gå och lägga mig,ska bara försöka med designen lite till.


Hörs imorgon!


Jenny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0