försöker fixa...

Sitter då återigen och försöker fixa med min design. har gjort pyttesmå framsteg då det i alla fall händer något,men inte där jag vill. Nu orkar jag inte mer idag,utan får fortsätta imorgon. är lite trött faktiskt,då jag vaknade vid kvart i åtta i morse. Hade ställt klockan på tio,men av någon anledning så vaknade jag alltså mycket tidigare. För att ha något att göra så tittade jag lite på Top model 3 medans jag åt frukost. Vid ett-tiden drog vi till stan där det blev McDonalds.

Har föressten checkat mitt schema. För er som ska gå på vadsbo så kan ni kolla detta på Vadsbogymnasiets hemsida. Där väljer ni sedan bara schema och klickar i vilken klass ni ska börja. Har lång sovmorgon på måndagar,vilket verkligen inte passar mig då jag inte kan ta mig in på något annat sätt än buss. Jaja,vi får väl se...

Nu ska jag fixa lite andra saker på internet,men till bloggen säger jag nu godnatt och på återseende imorgon.

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0