Fredag tävlingsdag 1

Idag började tävlingarna i Mariestad,med en lokal tävling,dock utan mig. När jag väl kom dit så var jag ganska glad att jag inte var med,för tävlingen skulle hållas på gräsbana,och där var det inte lite vatten precis. Trodde att det skulle vara någon som skulle gå omkull på grund av det,men alla höll sig faktiskt på benen.

Jag åkte hem vid sju-tiden med några kompisar till oss,och så firade vi mammas födelsedag. Pappa var kvar och flyttade in alla hinder i ridhuset,eftersom att det inte gick att ha kvar det utomhus. Var där på torsdagen och byggde fram banan,så de fick klara sig utan mig,de var tillräckligt många ändå.

Klass 8: 0.95 cm
Klass 7: 1.00 cm




Fick inte några fler bilder från fredagen. Det regnade och var kallt,så skulle antagligen ha skakat sönder bilderna,så det var ingen större ide´ att försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0