Måndag

Tänkte blogga i eftermiddags när jag hade vaknat,men då funkade inte datorn,så det blev inget med det. Vi ska lämna in den till någon som är väldigt duktig på datorer,och är tydligen utbildad också. Förhoppningsvis kommer han på vad det är för fel,för hur kul är det att datorn stänger av sig själv när man har startat den? Men man får ta vara på den tid man får,och hoppas att den inte är helt trasig,utan att det går att laga.

I övrigt har jag inte gjort så mycket,jag har lyssnat på musik i mitt rum och spelat wii. Har även sysselsatt mig med att försöka fota lite,men resultatet av mina försök att fota våran katt blev inte så bra. av ca 20 tagna bilder blev nog 4 st bra, på resten försöker han antingen att gosa sig mot mig eller krångla på annat sätt.

Nu ska jag äta kvällsmat och sedan blir det nog film.

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0