Segt

Idag var bloggsidan väldigt seg. Det brukar komma fram direkt när man klickar,men det hände verkligen ingenting när man klickade på sitt konto. Men som tur är kunde man ju fixa det från "utsidan" så att säga.

Idag hade vi sovmorgon tills 10.10,sedan hade vi dans. sedan hade vi bara matte och teaterövningar,sedan var det slut. Imorgon är det också sovmorgon,men jag ska få skjuts in så att jag inte behöver vara där så tidigt. Vi slutar ju vid två imorgon,och sedan har jag privatsång på musikskolan i Mariestad 14.20-14.40. Sedan går jag väl och "fönstershoppar lite och kollar i affärer innan jag går till busstationen.

Nu ska jag äta och sedan packa min idrottsväska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0