Söndag

Har inte gjort så mycket idag. Gick upp vid ca klockan 11 och åt frukost. Sedan har jag kollat på friidrott och hästhoppningar på tv,och så har jag gjort klart matten som jag hade i läxa att göra klart. Men självklart så var det tvunget att handla om paranteser,något som jag aldrig ´har varit bra på och aldrig kommer att bli. Vi var tvugna att ringa upp en av mammas kompisar,som är grym på matte,och fråga hur man gjorde. Och så fort hon hade förklarat så fattade jag precis. Matte är inte ett av mina starkaste ämnen.

Jag skrev även klart utvärderingen av våra klassdagar i Tåtorp. Man skulle skriva och beskriva tre av de övningar vi gjorde och sedan vad vi tyckte om att åka dit med klassen. Det blev lite mer än 1½ sida,så den ska lämnas in på onsdag.

Imorgon blir det skola igen,med sovmorgon till 10.10 och sedan dans direkt. I övrigt så har vi inte så många lektioner heller.

Hörs imorgon!

Jenny♥

Bjussar på lite bilder också=)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0