Sorry

Igår blev det inget bloggande,jag blev så trött att jag däckade framför tv:n på kvällen. När jag sedan vaknade till några minuter senare så orkade jag inte röra mig från soffan till datorn.

Idag så hade vi dans,teater,matte och svenska,och sedan slutade vi eftersom bilden blev inställd. Mina föräldrar hämtade mig utanför Vadsbo igen,så att jag inte behövde vänta på 15.30 bussen. På måndag har vi sovmorgon till 10.10, och då kan jag kanske få skjuts in,men när det gäller hem så ligger jag lite sämre till. Vi har ingen teater verkar det som, vilket är sista lektion,så vi slutar ca 13.30 då. Men då är det väl inte värre än att jag går hem till min farmor och farfar som bor i Mariestad och väntar på bussen hos dem.

Nu ska jag snart kolla på film,och fira att jag har klarat av två dagar på Vadsbo(hehe;). Ska bara fixa lite till,men jag säger hasta la pasta:P nu så hörs vi imorgon.

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0