Tisdag

Skolfoto idag 9.20,så ingen sovmorgon. Men allt var helt försenat så vi missade början av idrotten,men det gjorde ingenting. Där spelade vi lite innebandy,och sedan hade vi engelska. Efter det hade vi lunch och sedan naturkunskapdär vi fick gå ut på motionsstigarna och kolla på löv. Tydligen ska vi ha ett prov senare i höst som innefattar löv och fåglar. Naturkunskapskursen är bara på 50 poäng,så på vårterminen får vi se vad vi har istället,men jag hoppas på något so-ämne.

Slutade vid 14.00 och skulle egentligen gå hem till min farmor och farfar,men de svarade inte i telefon när jag ringde,så jag satt kvar och snackade med folk istället,vilket var kul. Eftersom vi inte lär få ordning på språkvalet tills imorgon,så slutar jag vid 14.00 också,så då kan jag gå till dem då istället.

Idrott första lektion imorgon,ute antagligen så vi får hoppas att det inte är alltför dåligt väder.

Jenny:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0