Tjejkväll

Hann inte blogga igår eftersom det blev hastigt bestämt att jag skulle på tjejkväll hos Jossan. Väl där så åt vi tacos,gick till ICA och köpte vattenmelon,spelade fotboll och kollade på film. Vi bestämde oss för att kolla på Australia,och det tyckte jag var en väldigt bra film. Vi hade bestämt oss för att kolla på morden i midsummer på dvd efteråt,men när klockan blev lite sent så beslutade vi att kolla på lite roliga videos på youtube istället. Så där satt vi i husvagnen med en bärbar dator och kollade på roliga klipp.

Idag så kollade vi påmorden i midsummer när vi åt frukost,och sedan drog vi till campingen och badade. Vi var för lata för att gå,så vi tog mopparna till badet istället. Vi satt sedan framför datorn i husvagnen igen,tills det blev dags att åka hem.

Roligt har det varit,tack för det tjejer!♥

Nu ska jag kolla på film och äta chokladbollar som jag snodde ihop strax innan jag satte mig här. Vilken film vet jag inte,får kolla igenom och se vad vi har.

Hörs imorgon

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0