Trött

Kunde inte blogga förens nu,eftersom datorn redan var upptagen. Men nu kan jag göra det och sedan ska jag kolla lite på film. Idag ar jag tränat innan jag åkte in till matfestivalen i Skövde tillsammans med min mamma och brorsa. Där tog vi lite mat och gick sedan runt och kollade lite i affärer och så. Det regnade lite till och från,och vid sju så fick vi nog och åkte hem.

I morgon så skulle jag ha åkt på clear round i Mariestad,men det var bara jag och några till som var anmälda,så den blev tyvärr inställd. Folk åkte antagligen på andra tävlingar eftersom det var tävlingar på flera andra ställen imorgon. Men tyvärr fanns det ingen som passade mig,så det får vara till nästa tävling,som jag inte vet när den blir just nu. Den goda nyheten är ju då att jag har sovmorgon i alla fall.

Nu blir det film! Godnatt!

Jenny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0