Läkarbesök

Godmorgon!

Gick faktiskt upp lite tidigare idag,bara för att kunna äta mat i tid sedan. Jag har tid hos läkaren på KSS i Skövde idag kvart över två,och sedan ska vi kolla lite i affärer på Maxi. Ska kolla lite på en klänning till den 30 Maj,skor har jag redan bestämt hur de ska se ut så jag ska bara hitta några som stämmer in på hur de ska se ut. Har inte så många klänningar,och de jag har är antingen svarta,ljust rosa så att den ser vit ut,eller helt enkelt för tajta att gå i eller för långa. Nej,det blirt till att köpa en ny.

Ikväll blir det Top model,och det börjar bli sådär spännande när det bara är fyra kvar. Finalen är ju imorgon,och jag hejar på Anahlie,eller hur hon nu stavas:P Jag gillar inte McKey,Samantha lite grann bara,och jag tycker att Majorie ska åka ut idag. Men det är vad jag tycker..♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0