Snart studiedag

Hej!

Skönt att sitta här och veta att imorgon är det Fredag och sedan är det studiedag Måndag och Tisdag. Tycker det ska bli så skönt att få en chans att ta igen lite sömn. Av någon anledning har jag varit mycket tröttare denna veckan än jag brukar vara,även fast jag har lagt mej som vanligt. Kommer ju att få igen det nu hoppas jag...

Igår hade vi öppet hus på skolan i C-laget. Vi skulle redovisa om våra fadderföretag och dessutom sälja fika. Våran grupp var först att redovisa,men som tur hade vi övat flera gånger innan och dessutom skaffat replikkort. Så vi tog oss igenom det utan att göra bort oss i alla fall. När våran grupp sedan skulle sälja fika så hade alla klasser redan köpt fika så vi behövde bara plocka undan det. Efter det var det förälldramöte och sedan var det slut 20.00:)◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0