3 Januari 2009

Hejsan!

Det har varit lite dåligt med bloggandet just de här senaste dagarna. Jag har sovit länge på dagarna och gjort annat på dagen och kollat på film och sådant på kvällarna. Jag har ju som ni vet också varit upptagen med att läsa en av världens bästa böcker,Om jag kunde drömma. Jag läste dock ut den härom dagen,så igår när vi var i Skövde,gav jag mej av i jakt på att köpa bok nummer 2! Men jag gick från affär till affär och hade de några böcker kvar? Näe då! Allra först gick jag till Akademibokhandeln. När vi var där innan jul hade det funnits ett helt bord med böcker. Men nu hittade jag inga och jag gick och frågade.

-Nej,ettan är helt slut och tvåan och trean har vi beställt,de kommer nästa vecka,kom tillbaka då!

Ingen lycka där inte.

Mamma kommer på att de kanske säljer den nere på Ålens. Jag är tveksam,men kommer sedan på att jag såg en skylt och ett bord med böcker när vi var där innan jul. Vi skyndar dit.

När vi kommer dit ser jag skylten,men finns det några böcker? Näe då.

Mamma säger att vi kan åka till Elins esplanad och Coop,om jag vill. De säljer ju också lite böcker.

När vi kommer till elins esplanad är hoppet inte stort. Vi gick runt bland böckerna och vi kunde inte hitta något.

I en desperat sista koll går jag ett varv till. Och helt plötsligt ser jag. I en hög ligger det tre böcker. Den tredje boken. att det var den tredje brydde jag mej inte om. det spelar ingen roll.

Så nu är jag igång oc läser igen. Att jag vaknar så sent beror på att jag sitter uppe ganska sent på kvällarna/natten. Det blir inte lite sent heller. men alla som någon gång läst en Twilightbok vet ju hur det är:P


Imorgon är det tävling som gäller. Första tävlingen med Jolita. Vi har bara tävlat clear round men nu bler det första gången i en riktig tävlings klass. Spännande....♣ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0