4 Januari

Hej:)

Tävlingen idag gick hyfsat,och vi fick en någorlunda bra start på våran första riktiga tävling. Men tyvärr vann jag inte:P
I morgon blir det middag hos mormor och jag har därför en ursäkt att använda några av mina nya kläder. Resten ska jag ha när skolan börjar så jag kan visa upp dem tillsammans med mitt nya halsband. Att skolan börjar snart igen känns inte så kul,men som tur är har man ju vänner som gör dagen mycket roligare och att den verkar gå snabbare.

                                     
                                                                      Var bara tvungen att ta med den här bilden,jag tyckte att den var så söt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0