....

Hej:)
Idag kom jag inte på någon rubrik. Jag känner mej ide´lös och oinspirerad. Dagen idag har varit ganska tråkig,med bara blåst och väldigt kallt. Jag vakade vid ungefär klockan ett och det var iskallt i mitt rum. Trodde nästan att det var en ny istid,så kallt var det:P Nej,jag skojar bara. Men kallt var det. Dessutom hade jag glömmt mina tofflor nere,så att jag var tvungen att gå ner och hämta dem på det iskalla golvet.

Annars har jag mest kollat på TV och lyssnat på musik. Just nu lyssnar jag på Twilight soundtrack. Igår läste jag ut tredje boken för andra gången. De sista tvåhundra sidorna går såklart snabbast; det är ju där allt händer....♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0