Första skoldagen

Hej:) Idag bloggar jag lite tidigare,för sedan ska jag se på film.
Idag började skolan igen och jag går nu upp 06.15 isället för 06.30. Mamma och pappa åker hemmifrån vid 06.30,så vi får själva passa bussen,släcka och låsa. När vi gick hemmifrån känndes det ändå som jag hade glömt hälften trots att jag kollade både två och tre gånger. Men det gick bra.

I skolan började vi med No och sedan gick dagen ganska fort i alla fall. Fick tillbaka ett So-arbete som vi gjorde innan jul om första världskriget med betyger VG-. Annars gjorde vi inte så mycket,utom att gå igenom lite nationella prov och sådant. Denna terminen måste jag lägga ännu mer tid till plugg och sånt,och det lär inte bli lätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0