Fredag imorgon

Hej allihopa:)

När jag vaknade i morse trodde jag att det var helg. Jag kännde att det var tidigt,för det var inte så ljust,och jag hörde att mamma kom in i mitt rum. Då undrade jag varför hon gjorde det,det var ju helg och jag ville sova. Men sedan kom jag på att det var torsdag,och jag var inte allt för glad över den upptäckten.

Idag var det styrketräning på idrotten,vilket gick ganska bra och vi var dessutom en ganska liten grupp. Vi delar klassen i två delar,och det var dessutom flera sjuka,så det var ganska lugnt.

Nu var det länge sedan jag köpte en bok att läsa och imorgon är det dags igen. Mamma och brorsan ska till Skövde på någon bilmässa och då ska mamma köpa den åt mej Jag tänkte att jag kunde åkt med själv,men blir lite orolig att jag ska tröttna snabbt och därför kommer jag att stanna hemma. Så lördag kväll kommer bli uppbokad:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0