Fredag

Hej:)

Jag har precis kollat på lets dance. Helt sjukt att han skådisen fick fyra stycken 10 så tidigt! Han är ju jättebra ju!:) Han har i och för sig varit en av de bästa hela tiden,men jag tror inte att någon har fått full poäng så tidigt någon gång. Väldigt roligt var det i alla fall:)

Idag har dagen i skolan gått ganska fort,på franskan satt jag med diagnos hela lektionen,så den gick mycket fortare än den brukar. Efter skolan satt vi i bowlingen och spelade Stress,och jag garanterar,det är VÄLDIGT stressigt. Man sitter på helspänn och lutar sig närmare och närmare målet för att kunna få så många kort som möjligt:P Ni som har spelat vet ju hur det är...



Fick en ny mössa,snygg eller hur?? Nej,:P jag skojade bara!♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0