Inga lektioner på tre dagar

Hej:)
japp,ni läste rätt! I tre hela dagar ska våran klass jobba med fadderföretag (företag i Töreboda). Imorgon ska min grupp till Mariestad för att få en Cad-utbildning. Vi ska sedan med hjälp av denna konstuera typ en ljuslykta eller någonting,som vi sedan ska få följa tills den är en klar produkt. Vi ska sedan visa upp det här med bilder och prata om det i en powerpoint-presentation på föräldramötet. Detta ska vi alltså jobba med i tre dagar,helt utan vanliga lektioner.

Snart ska jag kolla på Idrottsgalan,och innan det ska jag försöka äta kvällsmat. Därför tackar jag för mej för idag,och återkommer imorgon,som vanligt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0