Lite bilder

Hej:)

Idag tänkte jag göra det jag tänkte göra i går,nämligen lägga upp lite bilder på bl.a lite julklappar jag fått med mera.
Idag hade vi elevens val och jag och mina kompisar hade ämnesfördjupning/läxläsning,utom Hanna som hade musik istället. Det var lite segt i början,men sedan blev det faktiskt lite kul. Vi roade oss mellan läsningen med att måla av våra lärare, och jag måste säga att vi verkigen lyckades med vissa;)


Skolavslutning
Lite bilder på mej





Ett set med deo,parfym och läppglans från Date Lucky

Bland annat fick jag denna filmen

Denna CD

Jag köpte denna bok för lite av mina julklappspengar
på bokia

Medans jag fick åka runt i halva Skövde för att få tag på denna

Detta halsbandet fick jag av Bori,Josse och Hanna i julklapp. Tack Girls:D

Jag har även blivit medlem i Club Vero Moda,där man fick denna sjalen.
Expediten: Vill du bli medlem i klubb Vero moda och få våra medlemsmail?
Jag: Jag har inte e-mail
Expediten: Då kan man få det via SMS
Jag: Jaha,okej
Expediten: Hur gammal är du?
Jag: Jag är 15
Expediten: Jaha,då kan du nog tyvärr inte bli medlem,man måste vara 16!
Jag: Jaha,vad synd,jag fyller år i Mars.
Expediten: Jamen då går det bra!!!!!

Kanske var hon rädd att jag inte skulle komma tillbaka och att de skulle förlora en kund:P inte vet jag,men nu är jag medlem i alla fall.

Ikväll blir det Top model 11,och det är snart,så nu ska jag gå och äta kvällsmat. Kram tills vi hörs:) /Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0