Lördag

Hej:)

Ikväll såg jag fram emot att lägga mej med min nya Twilightbok När jag hör din röst. Det bara blåser och är tråkigt,och det finns inte så mycket på Tv heller. Men tror ni inte att den var slut nu igen!!!!! När jag skulle köpa den förra gången var den slut,men de skulle få in mer. Men idag fanns det inga kvar!! Jag tror inte att någon direkt har fattat hur populära de här böckerna har blivit. De som inte hade läst böckerna innan de såg filmen köpte dem efteråt. Man kan ju bara tänka sig hur det blir när Breaking Dawn har boksläpp på svenska. Många har köpt den på engelska,men lika många väntar tills den svenska boken kommer. Antagligen samma när DVD:n kommer....

Eftersom boken inte fanns ska jag istället fortsätta läsa trean. Jag har kommit ungefär halvvägs sedan igår,så jag kanske blir klar.

Nu ska jag gå och äta kräftor. Vi hörs! kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0