Lördag kväll

Hejsan:)

Jag försökte blogga förut,ca klockan sex,men det funkade inte för att datamusen var urladdad(vi har en trådlös). Det gick knappt att flytta musen och jag var därför tvungen att stänga av direkt. Men nu är den fulladdad i alla fall.

Idag har jag inte gjort så mycket utom rida och lyssnat på musik. Jag har annars mest kollat på Tv och sådant. Längtar tills jag kan köpa den andra Twilightboken så jag kan läsa den också. Efter det kan jag bestämma om jag ska ta någon av de böckerna till författararbetet i svenska. Vilken annan författare jag ska ta är inte klart. Jag har lite svårt att bestämma mej och det har jag alltid haft,vad det än gäller. Ska jag t.ex köpa en tröja,som finns i två olika färger,provar jag fram och tillbaka,flera gånger,för att se vilken som passar bäst. Samma sak med skor och allt annat.

Nu tycker jag att det är dags för er läsare att tycka till lite. Vad tycker ni? Vad är bra? vad är dåligt? Ska jag ändra något? Skriva mer eller mindre om något? Mer bilder/mindre bilder? Ska jag ta bort/lägga till något? Det är nu upp till er att tycka till och ni kan skriva vad ni tycker i komentarerna till det här inägget. Jag kommer att läsa era komentarer och se vad jag kan göra:) /Jenny♥                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0