Måndag

Hejsan!

Igår blev det tyvärr inget bloggande,jag skulle ha gjort det men jag blev upptagen på msn. Idag är jag tillbaka igen:)
Skolan idag gick ganska fort,vi var ungefär sju stycken som spelade handboll på idrotten. På svenskan fick vi papprena till vårat författararbete vi ska göra. Vi fick också reda på att vi ska ha nationellt prov i svenska snart,i läsförståelse och skriva en uppsats. Vi får 3 timmar på oss att skriva den och man får ha godis och dricka med sig. Tror det var så snart som vecka 6,och det tycker jag var väldigt snart.

Imorgon tänkte jag skriva lite på bl.a kategorin "film" här på bloggen. Jag har lite nytt "skvaller" om kommande böcker och filmer med mera som jag tänkte att jag skulle skriva. Det var ett tag sedan och jag tycker att det är dags nu. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0