skola imorgon

Hejsan

Det är bäst att passa på att njuta av den här sista dagen på lovet. Imorgon börjar det igen. Det ska bli kul att träffa alla igen men snart är vi igång igen med läxor och prov.Det börjar även dra ihop sig till gymnasieval,och jag är fortfarande inte säker på mitt val. Kände mej mer säker förut och det går upp och ner i perioder. Ibland känns det som jag är säker och har bestämmt mej,men helt plötsligt är jag osäker på både program och skola. 28 Januari är sista dagen.Den dagen känns avlägsen,men ändå så nära....


Sitter just nu och lyssnar på Ashley Tisdales låt Never gonna give you up. Den gillar jag jättemycket och jag tycker att den är en av hennes bästa låtar hittills (av dem jag har hört). Kolla in den på youtube!:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0