Snabb blogg

Hejsan:)

Jag sitter och kollar så länge bilddagboken så länge att jag nästan inte hinner blogga. Jag vill verkligen skaffa det,men det funkar ju inte. Mailen funkar ju inte som den ska,och jag är inte direkt datakunning:P Nån som kanske vet vad det kan vara för fel? Jag har absolut ingen aning.

Vissa tänker säkert: Varför ska du ha bilddagbok,du har ju en blogg,du behöver väl inte ha båda?
Jag tycker att det är jättekul att blogga,men ibland har man inte lust att skriva så mycket,och ibland kan man inte komma på något speciellt att skriva om. Då är det skönt att bara lägga upp en bild med en liten text.

Även om jag skulle skaffa detta(även om det inte är troligt),kommer jag naturligtvis fortsätta blogga lika mycket som vanligt. Jag har absolut inga planer på att sluta och lägga ner bloggen. Jag kommer att fortsätta så länge jag tycker det är kul. Lämna gärna många komentarer,så fortsätter jag att göra mitt bästa för att göra en så bra blogg som möjligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0