Stel:(

Hej:)

Idag är jag grymt stel efter tävlingen igår. Kännde det inte då,men idag känns det och det ordentligt:S. Inte så kul.
Idag var vi på middag hos mormor och som vanligt var det så proppat med mat att man bara inte klarar av att äta upp allt. jag blev också påmind om att jag fyller 16 om knappt två månader och alla påminner mej om att jag då får börja övningsköra. Vilken mardröm det kommer att bli! Jag som inte ens klarar av att backa våran åkgräsklippare...

Haha,den här borde gälla för mej!

Igår kväll läste jag ut den tredje twilightboken! Slutet gick väldigt fort att läsa,det är ju då allting händer. jag hoppas att jag snart kan köpa tvåan,och att den finns kvar i någon affär. Jag tyckte att jag såg den på Bokia i Mariestad när jag var där och köpte ettan,men den kan ju vara slut,precis som på alla andra ställen. Vi får väl se◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0