Tisdag i mariestad

Hej:)
Idag började vi jobba med våra företag i skolan. Våran grupp skulle åka till Mariestad till den där utbildningen,så vi förberedde våran presentation lite innan vi gick på lunch. Vi tog sedan bussen från busstationen och åkte till resecentrum i Mariestad,där vi gick därifrån till Vadsbo. Efter lite letande och nyfikna blickar från alla där,lyckades vi hitta rätt person att prata med.

Vi fick prova att rita lite olika saker med ett speciellt program i datorn,och sedan började vi rita lite på hur våran ljuslykta skulle se ut. Innan vi gick fick vi dessutom fika av honom i deras cafeteria. Det var lite jobbigt att sitta framför datorn så länge,och (naturligtvis) somnade jag på bussen tillbaka till Töreboda.

Vi kom tillbaka till busstationen ca 14:55,och jag skulle dessutom tillbaka till skolan. Bori stannade på stationen för att hennes buss stannar där,men min åker över sötåsen och den vägen,så jag var tvungen att gå till skolan. Jag trodde verkligen inte att jag skulle hinna tillbaka,men jag sprang ändå i full fart och fick roade blickar från folk i klassen. Men jag lyckades i alla fall.:P


♣ haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0