Hej från Stockholm

Hej alla bloggläsare!

En liten hälsning från mej någonstans i Sverige! Hehe,jag befinner mej just nu i Stockholm där jag har bott de senaste dagarna. Ni vet,levt livet och så... Nej,skojar bara! Vi bor i några släktingars hus medans de har åkt till Italien. Vi kommer hem imorgon och jag kan då ingå i vanliga bloggrutiner. Men skillnaden mot tidigare är att jag har en massa bilder att visa er,så det kommer att bli lite roligare att klicka in på bloggen framöver. Jag ska bara lägga in alla på min dator först och fixa i ordning lite. Ni vet,lägga in,sortera i mappar och så vidare...

Jag har i alla fall haft ett par superroliga dagar här uppe,med allt från grillfester till shopping. Huset ligger i perfekt läge,med tunnelbana och buss kommer man in till stan och överallt över hela stan,och några minuter med bil kommer man direkt ut på landet (blev lite förvånad att det ca 3 minuter utanför detta samhället stod ett stall med skylden "ridskola"). Så lite skiljer det alltså mellan storstad och landsbyggd.

Vi har gjort en massa skoj,men jag får berätta mer när jag kommer hem. Kommer hem imorgon vid lunchtid nångång,och kommer väl hem till ett välstädat hem,nu när mormor har varit där. Ni kommer att få en massa uppdateringar,och med matchande bilder förstås!

Då tackar jag för mej,och nu blir det till att gå upp till rummet och hitta på något,typ spela spel eller något.

Hörs!

Kramar Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0