sol i sikte

Även idag höll sig solen undan och satten ännu en gång stopp för våra planer. Ännu en gång fick vi skjuta upp våran ridtur,men imorgon ska det tydligen bli lite bättre.

Idag har jag varit hos frisören och gjort i ordning håret. Det blev lite kortare än förut och så blev luggen lite kortare. Egentligen skulle jag behöva klippa mig lite oftare då mitt hår blir jättelätt slitet. Får ta ett par centimeter varje gång,men sedan växer det snabbt ut igen.

Vad har ni får planer för helgen då? Jag ska hjälpa till vid Mariestad ridklubbs tävlingar som håller på hela helgen. Kanske tar jag med mig kameran och tar lite bilder,vilket beror lite på väder också. Vem har lust att stå och fota i spöregn liksom? Här har ni i alla fall lite bilder från en tävling i Mariestad tidigare i år.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0