Vad ska man skriva när man inte kommer på nån rubrik?

Just det,något helt meningslöst. Ser att min statestik har hållit sig uppe ändå,trots att jag inte bloggat sedan i måndags. Jag beslutade då att ta en liten blogg och övrig internet paus och lugna ner mig lite.

Idag ska jag fixa lite med bilderna i min dator och sadan kan jag lägga upp några här. Jag ska även ladda in lite låtar i min Mp3. Vad ska man annars göra en sådan här dag när regnet öser ner? Kanske ska jag träffa min kompis Sarah som är här från Göteborg.

Nu ska jag fortsätta att jobba med min dator,men jag kan bjuda på ett par musikvideos istället!
 
Raven Symone-This is my time

 
Lindsay Lohan-I decide
 

Jesse Mc Cartney-Because you live

Alla från "En prinsessas dagbok 2"

Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0