Varför får det aldrig vara fint väder för?

Vädret idag har varit soligt och riktigt varmt. Jag dammsög våran pool lite och bestämmde sedan en ridtur med en kompis som jag inte har träffat på riktigt länge. Men naturligt vis så var vädret tvunget att göra precis tvärt emot vad jag vill,och regnet vräkte ner tillsammans med en omgång åska. Istället blev vi tvugna att skjuta upp den tills imorgon,då det förhoppningsvis är lite bättre. Det såg ut att bli lite ljusare ett tag,men man kan ju inte vara riktigt säker. För hur kul skulle det ha vart att vara mitt ute nånstans och blivit överraskad av t.ex ösregn. Istället får vi hoppas på bättre lycka imorgon.

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0