Blåsigt

Det blev ingen tid att sola idag som jag hade tänkt. Det har nämligen blåst mycket här idag,men som tur är har det ändå varit varmt. Istället har jag spelat tv-spel och slappat.

Imorgon blir det hökörning för min del. I börjangår det väl bra men efter tt ha staplat ett antal balar så är man ganska slutkörd,några lass senare. Om jag blir riktigt desperat så hoppar jag väl i poolen efteråt,trots att det än så länge är ganska kallt. Men enligt vädret ska det fina vädret hålla i sig,i alla fall tills torsdag nästa vecka. Vi får se på fortsatt väderprognos senare i veckan,så får vi se.

Nu ska jag strax gå och lägga mej och läsa "Breaking dawn". Har som sagt kört om och har läst serien ytterligare en gång. Längtar till den 20 November,så "New moon" kommer på bio. Då känner ni åtminstone en som kommer sitta bänkad i salongen.

Kramar till er så hörs vi imorgon!

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0