Första träffen...

...med en kompis efter skolavslutningen. Josse kom hit idag och vi hade jättekul,speciellt när vi skulle spela TVspel. Förutom det så låg vi och snackade på studsmattan och kollade på tv.

Imorgon blir jag upphämtad av mormor och åker in till Mariestad. Vi ska väl gå till några affärer och luncha på McDonalds. Så som det brukar vara.

Nej,nu får jag ge mej av och göra någonting. Antingen får jag äta kvällsmat eller så kanske jag kan träna lite nu när det blev fint väder igen. Josse åkte moppen hit och sa att hon helst ville undvika regnet och komma hem innan det började. Men naturligtvis så började det precis när hon gick ut. Som tur var så spöregnade det i alla fall inte.

Nu ska jag gå och se vad jag ska göra.

Kram ♥/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0