Fredag

Vaknade vid ett-tiden idag,ca en timme innan gästerna kom. Men jag behövde som tur var inte göra så mycket,så det gick bra i alla fall. Vi firade midsommar idag med mormor,farmor och farfar,och vi firade dessutom pappas födelsedag,eftersom han fyller år imorgon.

När jag lyckas slita mig från datorn så ska jag träna lite,och sedan blir det läsning ihop med godis. Jag har nämligen börjat läsa Twilight igen,men jag började på tvåan eftersom det är den som blir film härnäst. För er som inte vet,så kan jag meddela att premiären är 20 November. Ni kan se trailern redan nu,och om ni bläddrar längre ner i bloggen kan ni titta på den. Har sett det flera gånger,och något säger mig att en här filmen blir bättre än den förra.

Nej,nu måste jag ut. ha det bra,så hörs vi!

♥/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0