Inte riktigt min tur

Hej!

Idag har det varit varmt,men ingen skön värme utan sådan där kvav och äcklig. En granne till oss sa att det tydligen var ett rejält åskväder i Småland. Hoppas bara att det inte kommer hit. Det är det värsta med sommaren tycker jag,att det ska åska. Det gillar jag inte alls.

Så idag har jag mest tagit det lugnt. Turen har inte direkt varit på min sida,utan jag har råkat ut för diverse småskador. Mina stortånaglar(!) är konstigt blålila,sedan jag körde hö i ett par stövlar som var två storlekar för små. Dessutom hamnade det höstrån innanför kläderna så mina ben såg inte så kul ut. Men de hinner nog bli bra innan festivalen om bara en dag! Det ska bli grymt kul och jag är verkligen glad över att jag köpte för tre dagar på förköp. Jag sparade därför en hel del pengar.

Imorgon blir det slappt igen för att förbereda inför tre dagar på festival. Antagligen blir det sol och bad i poolen. Ha det så bra tills dess!

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0