Lördag

Idag kände jag mej uttråkad,så jag drog till Göteborg. Haha,nej jag skojar bara. Vi åkte till Göteborg med familjen,vilket var bestämt sedan tidigare.

Vi åkte till Liseberg,men var inte där så tidigt i år,utan åkte kl.12. Vi åt våran medhavda lunch i Alingsås på världens läskigaste ställe,det visade sig nämligen vara fullt av ormar. Som tur var höll de sig nere vid vattnet,så jag slapp se dem. Det var inga små heller....

Vädret såg ut att vara dåligt när vi kom in i Göteborg,med stora svarta moln. Men än en gång hade vi otrolig tur med vädret,det kom nämligen inte en enda droppe på oss när vi väl var på liseberg.

Istället för att sova på hotell så bestämde vi oss för att åka hem istället. Vid ett-tiden var vi hemma igen,och jag läste en stund innan jag somnade. Det höll då på att bli ljust ute,och det var redan så ljust att man hade kunnat gå ut.

Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0