Måndag

Lediga från skolan idag,vilket är grymt skönt. Jag gick upp vid ca 12-tiden idag och sitter nu här och spelar spel. Just nu spelar jag "Robinsson-spelet",vilket går ut på att man ska göra olika uppgifter,t.ex tända eld och sånt som man gör,mot andra spelare. Man får olika poäng beroende på i vilken ordning man blir klar. Efter två grenar börjar örådet,och den med sämst poäng åker ut. De som sedan är kvar i toppen får göra det avgörande provet. Plankan. Vilket är skitsvårt! Jag har i alla fall blivit utröstad två gånger och vunnit hela skiten en gång,så jag är nöjd,hehe.

I lördags blev det till att vara hemma på kvällen,då våra planer inte blev av. Josse blev sjuk och då är det bäst att hon vilar tills imorgon,då hela klassen drar till Stockholm. Vi ska gå till riksdagen,men vi har tid där halv fem, så innan dess får vi fri tid att göra vad vi vill(vilket för oss innebär shoppa),i några timmar. Det ska bli grymt kul,och förhoppningsvis en lyckad dag.

Nu ska jag fortsätta spela lite,och sedan blir det nog lite glass framför TV:n.

Kram Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0