Skolavslutningen



En bild på min avslutningsklänning,efetrsom många har undrat hur den ser ut. Den kommer för övrigt från H&M.

Har tyvärr ingen bild på mina skor som jag hade, de har jag köpt på Yngves skomode i Mariestad.

På skolavslutningen fick vi tårta av våra klassföreståndare innan det var dags att gå till kyrkan. Det var regningt och kallt,och vi fick stå utanför och vänta på att klasserna innan skulle gå ut. Efter det var det betygsutdelning på trappan,och efter det var det foto med klassen. Hann snabbt kolla på mina betyg innan vi skulle åka till Jossan,och blev glad då jag fick se att jag hade nått de betyg jag ville. Vi åkte sedan hem till Jossan och åt och bytte kläder innan det blev buss till Skara sommarland.

På sommarland blev det en jättekul kväll,och faktiskt helt regnfri(!). På vägen hem somnade jag som vanligt och hade ingen koll på någoning. Halv tre var jag hemma och kunde gå och lägga mej. Trött och lycklig:P

♥/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0