snabb blogg

Får blogga ordentligt imorgon istället för att blogga mycket idag som jag hade tänkt. datorn har nämligen fått något ryck,då den stänger av sig rätt som det är. Mycket skumt. Den gjorde det precis nu,innan jag han logga in på bloggen. Så det är bäst jag skyndar mig innan den lägger av igen.

Fortfarande känns det som en helt vanlig helg,och inte som ett sommarlov. Det känns fortfarande som om man ska till skolan imorgon. Antagligen bara för att man är så van vid att det är så. Det tar nog några dagar innan man vänjer sig vid att vara hemma.

Denna sommaren ska bli den bästa har jag betsämmt. Jag vill inte bara sitta hemma,jag vill hitta på saker,träffa
vänner,sola och bada. Så jag får väl försöka ta mej via cykel runt till kompsisar antar jag:P

Nu tänker jag spela lite spel,hörs imorgon=)

♥/Jenny


Den här bjuder jag på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0