Sommarvärme!

Brukar inte blogga så här sent. Tänkte gå ut på datorn vid halv fem i eftermiddags,men datorn var inte alls på min sida och höll på och stängde av sig hela tiden. Nu när jag kom in vid halv tio sitter min brorsa här,och datorn har inte krånglat med honom alls. Så varför ska den jäkeln alltid krångla med mej???? Blir bara mer och mer sugen på en egen bärbar...

Idag har jag tagit emot vatten till poolen,solat på studsmattan och tränat. Igår cyklade jag till Bori och hämtade en bok hon hade lånat av mej,vilket var ca 5 km dit och lika långt hem. Stannade även en stund och snackade med henne.

Imorgon solar jag nog ute igen,och slappar som jag brukar. Kanske får jag något infall och hittar på något,vi får se.

Hörs imorgon!

Kram Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0