Torsdag

Mormor hämtade upp oss vid 12-tiden och så åkte vi in till Mariestad. Hon skulle ha grejer på karlssons,och sedan åt vi lunch på McDonalds,vilket har blivit vårt standard ställe. Vi åkte vidare in till stan där jag fastnade på Vero Moda och kom ut därifrån ca 500 kr fattigare. Men eftersom jag ändå hade presentkort där så gjorde det ingenting.

Jag får se till att ta det lite lugnt med mina köp under sommaren,då jag inte längre får något barnbidrag,då jag fyllde 16 redan i Mars. pengarna kommer tillbaka igen i september,och då som studiebidrag. Tills dess får jag leva på pengarna från Maj-Juni,pengarna jag fick i avslutningspresent,och pengarna från mina diverse småjobb. Det blev en jeanskjol,en rutig skjortliknande t-shirt och blåa(!) leggings. Men eftersom jag var clubmedlem,så vad det "3 betala för 2",och jag fick mina leggings på köpet. Så jag har ca 110 kr kvar att handla för där,och 101 kr på H&M.

Efter det så tog varan parkeringstid slut,men vi hade tänkt köpa med oss en glass från torget,men det var stängt. Vi köpte sedan varsin glass på Statoil. Inte så mysigt,men gott!

Skriver snart igen. Hörs då!

Kran Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0